Почетак > Ulicne borbe > Ulicna borba sa kornjacama

Ulicna borba sa kornjacama

Jedna nova igrica dolazi iz kategorije ulicnih borbi ako zelite da isprobate vase sposobnosti u ovoj online igrici to mozete uciniti potpuno besplatno u ovoj kategoriji koja nosi naziv ulicne borbe.Ova kategorija poseduje jako veliki broj igrica koje imaju visoke ocene. Ja sam se odlucio da probam jednu od tih ulicnih borbi igrica koju sam ja odabrao nosi naziv Turtles Double Damage ova igrica ima dobru ocenu za jednu novu igricu, kada je rec o vremenu koje je potrebno da se ova igrica ucita ono je jako malo nakon svega par sekundi pojavice vam se glavni meni koji ne donosi mnogo opcija ali je zato jako pregledan prati ga jos i pozadinska muzika koju mozete iskljuciti klikom na zvucnik dole, sve kontrole koje su vam potrebne u igrici svode se na upravljanje sa tastature.Vasu kornjacu pomeracete na strelice a napdati na slovo A a na S bice vas specijalni udarac.

  1. zoran
    март 13, 2011 у 8:11 pm | #1

    BEZ KOMENTARA

  1. Нема повратних веза.

Оставите одговор

Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

